Af Trizanna oprettet d.
DER ER INGEN GEBYRER
Generelle oplysninger
Virksomhedens juridiske navn: Trizanna
CVR-nr. 34986991
Ærtebjergvej 35, Tjæreby
4230 Skælskør
Danmark
Mailadresse : trizannasales@gmail.com - info@magiske-krystaller.dk
Telefonnummer +45 42307380
Varerne
Sten, mineraler og krystaller er naturprodukter og derfor svinger størrelse og farve fra sten til sten. Billederne kan være vejledende på nær de unikke krystaller hvor den du ser er den du køber
På siden om polerede sten kan billedet tages som en rettesnor for stenens udseende mht farve mm.
Der følger ikke beskrivelser med stenene - man er dog velkommen til at tage/copy paste beskrivelserne via websshoppen eller skrive at man ønsker dem med, så vil jeg forsøge at efterleve dette.
Ansvarsfraskivelse
Jeg føler, at krystaller kan supplere behandlingsformer og støtte energisk velvære og ikke mindst skabe glæde, MEN Krystaller bør ikke anvendes som en erstatning forlægelig behandling.
Krystaller og energihealing bør derfor bruges som et kompliment og assistance og ikke som en erstatning for regelmæssig medicinsk behandling, lægebsøg, psykolog, psykiater, terapi mv..
Priser
Der tages forbehold for udgåede og udsolgte varer, samt skrivefejl. Alle priser er inkl. 25% dansk moms.
Betaling
Trizanna modtager betaling med Mobilepay online, Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, applepay og googlepay og det foretages via Nets.
Betalingen kan også foretages via Bank Overførsel : 6150 0001512125
Ved valg af betaling via bank overførsel sendes ordren hurtigst muligt når betalingen er modtaget.
Det er muligt for off. instanser at betale via EAN nummer
Trizanna bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol, 3d secure. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Vi tager ikke kortgebyrer.
Bemærk, at der dog stadig kan opkræves gebyrer for brug af korttyper udstedt uden for EU.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.
Fragt
Vi sender med henholdsvis GLS, DAO og Postnord.
Der vil være mulighed for at vælge imellem levering til pakkeshop og levering til adressen.
Prisen starter ved 39 kr med DAO til pakkeshop. Prisen afhænger af vægt og vil derfor være afhængig af ordrens samlet vægt. Der sendes efter gældende takster hos Postnord, GLS og DAO.
Paller sendes som hidtil med enten DHL eller Fragtmand - her er priserne meget individuelle.
Når du handler Storkøb/engros sendes ordren automatisk med levering til din erhvervs adresse.
Levering af varer anses for sket, når forbrugeren har fået varen udleveret af DAO/PostDanmark/GSL.
Varerne leveres kun til adresser i Danmark - ønsker du at få sendt pakken udenlands bedes du kontakte os på trizannasales@gmail.com - så finder vi ud af fragtprisen til det pågældende land efter gældende takster.
Leveringstiden er 1-5 arbejdsdage for alm ordre. ( Normalen er 1-3 arbejdsdage)
Storkøb og engros ordre har en leveringstid på 6-10 arbejdsdage - gælder kun allerede registrerede B2B pr. 1/1-2023.
Rabatkoder :
Har du en rabatkode til webshoppen kan den bruges til køb af varer i webshoppen, dog gælder rabatkoden ikke for i forvejen nedsatte varer eller fragt.
Påvirker brugen af en rabatkode min fortrydelsesret - returret ?
Hvis du anvender en rabatkode ved din bestilling fordeles rabatten over alle dine varer, minus i forvejen nedsatte varer samt fragt og beløbet som refunderes ved en retur tilpasses efter dette.
Ved en delvis returnering bliver rabatten på de returnerede produkter ikke overført til de varer som du beholder.
Ved delvis returnering frafalder rabatten på de varer man beholder, hvis det aftalte/angivne minimums beløb for at opnå rabatten ikke opnås på de varer man beholder.
Der udstedes heller ikke en ny rabatkode hvis du returnerer hele ordren.
Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til trizannasales@gmail.com eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Fortrydelse af en del af købet.
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Har du fortrudt købet af en eller flere varer i din bestilling, har du muligheden for at returnere den/dem til os.
Når vi har modtaget varen retur, overføres varens fulde pris. Kontakt os venligst først pr. mail til trizannasales@gmail.com, hvis du vil tilbageføre et køb.
Bemærk : Som Forbruger afholder du selv fragt udgifter i forbindelse returforsendelse ved benyttelsen af din fortrydelsesret.
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Ved returnering bedes du bruge PostNord eller GLS. Der skal vælges en forsendelses, hvor det er muligt at spore varen hvis den skulle blive væk under returforsendelse.
Du bør sende varen forsvarligt emballeret - sammen med en kopi af fakturaen og skriv venligst tydeligt at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten og at du derfor ønsker af få tilbagebetalt varens pris.
Vi anbefaler at du sender varen retur som forsigtig pakke med PostNord. Er det krystaller med spidser el. lign. skal de være ekstra godt pakket ind. Er spidser knækket af ved modtagelse pga. uforsvarlig indpakning, vil det fulde beløb ikke blive tilbagebetalt.
Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes:
Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,
Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Vi anbefaler at du sender varen retur som forsigtig pakke med PostNord. Er det krystaller med spidser el. lign. skal de være ekstra godt pakket ind. Er spidser knækket af ved modtagelse pga. uforsvarlig indpakning, vil det fulde beløb ikke blive tilbagebetalt.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
OBS : Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Varen sendes til:
Trizanna
Ærtebjergvej 35, Tjæreby
4230 Skælskør
Vi modtager kun pakker, som sendes eller leveres direkte til adressen eller en pakkeshop i nærheden af ovenstående adresse.
Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale. :
Trizanna
Ærtebjergvej 35, Tjæreby
4230 Skælskør
Fortrydelsesret i erhvervskøb
Her gælder samme regler som ved alm. køb.
Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er din vare gået i stykker ved ankomsten så kontakt venligst os via trizannasales@gmail.com og lav en aftale med os - det kan nemlig ske at vi ikke ønsker varen tilbage men sender en ny eller refundere uden at få varen tilbage.
Ved evt. returnering pga skade på en vare - Rettes henvendelse trizannasales@gmail.com
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
Trizanna
Ærtebjergvej 35, Tjæreby
4230 Skælskør
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Persondatapolitik
Hos Trizanna, Magiske Krystaller har vi brug for følgende oplysninger når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
B2B kunder : Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse samt Firmanavn samt cvr. nummer
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres Hos Trizanna - Magiske Krystaller og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på www.magiske-krystaller.dk er Silvia Beatriz Kok Havgaard Steffensen.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det.
Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: trizannasales@gmail.com
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Indehaver Silvia Beatriz Kok Havgaard Steffensen på trizannsales@gmail.com. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 13-02-2019
Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
Hent fortydelsesformular (ret til og gem som PDF)
Vi bruger dit navn og kommentar til at vise offentligt på vores website. Din e-mail er for at sikre, at forfatteren af dette indlæg har mulighed for at komme i kontakt med dig Vi lover at passe på dine data og holde dem sikret.